Hem > Nyheter > Pressrelease: Paulig i samarbete med Qeep Sverige AB

Pressrelease: Paulig i samarbete med Qeep Sverige AB

Paulig, med varumärken som Santa Maria, Risenta, Gold&Green, Paulig och Poco Loco har tagit hjälp av Managementkonsultföretaget Qeep Sverige i ett två årigt samarbete för att träna 180 ledare i förmågan att sätta och följa upp mål med ett coachande ledarskap som grund.

– Paulig är ett internationellt företag med människor från olika länder och kulturer med en gemensam passion att erbjuda våra kunder och konsumenter fantastiska produkter. Det finns så mycket kompetens inom Paulig och med samarbetet med Qeep vill vi öka utbytet mellan de olika delarna i koncernen där vi kan lära av Qeep och varandra för att bli ännu skarpare på att coacha för mål och resultat, säger Niklas Lindholm HR Direktör på Paulig Group.

– Det var med stor ödmjukhet Qeep klev in i detta samarbete. Vi är mycket stolta över att Paulig valde oss som partner för att arbeta med sina förmågor att jobba med mål och resultat. Qeep arbetar med att förändra synen på vad som är möjligt och att dessutom få göra det med människor från olika delar av Paulig tycker vi är extra spännande, säger Mathias Bönnemark, vd på Qeep Sverige.